Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Konfiguracja urządzeń -> Konfiguracja telefonu IP Cisco

Pomoc

Konfiguracja urządzeń

  • Konfiguracja telefonu IP Cisco
  • Konfiguracja bramki Cisco SPA 112
  • Konfiguracja telefonu Nokia serii E
  • Konfiguracja bramki Linksys PAP2T?
  • Konfiguracja routera Linksys RT31P2 lub WRT54GP2
  • Konfiguracja routera Linksys RTP300, WRTP54G lub WRP400
  • Konfiguracja routera Linksys SPA2102 lub SPA3102?
  • Konfiguracja urządzenia Fritz Box Fon
  • Konfiguracja innego urządzenia voip
  • Konfiguracja telefonu IP Cisco

    Jeśli kupiłeś telefon IP za naszym pośrednictwem, wystarczy, że wyjmiesz urządzenie z pudełka i podłączysz do internetu. Adres IP powinien zostać automatycznie pobrany z routera. Jeśli telefon kupiłeś w innym sklepie, zapoznaj się z poniższą instrukcją.

    Adres IP telefonu

    Aby przystąpić do konfiguracji telefonu, musisz dowiedzieć się, jaki adres IP został przypisany urządzeniu przez router, gdyż ten adres będzie należało wpisać w pasku przeglądarki internetowej, aby dostać się do panelu konfiguracyjnego urządzenia.

    Adres przypisany automatycznie

    Aby ustalić, jaki adres został automatycznie przypisany przez router,
    zapoznaj się z instrukcją sprawdzania przypisanego adresu IP.

    Adres ustawiony statycznie

    Jeśli Twój router nie obsługuje funkcji DHCP, możesz ustawić adres ręcznie.
    Zapoznaj się z instrukcją ustawienia statycznego adresu IP.

    Konfiguracja z usługą Telepremium

    Jeżeli nie pamiętasz nazwy konta sip lub hasła, sprawdź jak można je przypomnieć.

  • Wpisz adres IP telefonu w pasku adresowym przeglądarki internetowej.
  • Kliknij w link "admin login" (w prawym górnym rogu).
  • Wybierz konkretną linię (np. EXT 1 dla linii 1) i skonfiguruj w następujący sposób:

  • NAT Keep Alive Enable: wybierz "yes".
  • Proxy: 213.218.117.66
  • User ID: tu wpisz nazwę konta sip w usłudze Telepremium.
  • Password: tu wpisz hasło konta sip w usłudze Telepremium.
  • Potwierdź wprowadzenie danych przyciskiem "submit" (na dole).
  • Na zakończenie przypisz przycisk na telefonie do skonfigurowanej linii.

  • Wybierz zakładkę "Phone".
  • Dla danego "Line Key" ustaw numer skonfigurowanej linii.
  • W polu "Short Name" wpisz nazwę, która ma wyświetlić się na wyświetlaczu.
  • Potwierdź wprowadzone ustawienia przyciskiem "submit" (na dole).
  • powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja