Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Pytania ogólne -> Czy jakość połączeń nie zmieni się?

Pomoc

Pytania ogólne

  • Jak zacząć? Co jest potrzebne?
  • Czym jest nazwa konta sip?
  • Czy mogę wysyłać faksy?
  • Jak mogę opłacić abonament?
  • Jak mogę doładować konto?
  • Jak szybko otrzymam doładowanie?
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
  • Ile kosztuje korzystanie z usług?
  • Czy jakość połączeń nie zmieni się?
  • Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
  • Jak zamówić numer stacjonarny?
  • Czy inni mogą do mnie dzwonić?
  • Jak mam wybierać numery?
  • Gdzie mogę dzwonić?
  • Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
  • Czy jakość połączeń nie zmieni się?

    Warunkiem jest to, aby mieć szybki i stabilny internet (gwarantowane 128kb/s w obie strony na jedną rozmowę). W czasie rozmowy nie powinieneś także zbytnio obciążać swojego łącza.

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja