Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy z rozliczeniami -> Konto nie zostało doładowane

Pomoc

Problemy z rozliczeniami

  • Konto nie zostało doładowane
  • Otrzymałem za małą kwotę doładowania
  • Niepoprawnie naliczone opłaty za połączenia
  • Nie otrzymałem faktury VAT
  • Konto nie zostało doładowane

    Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...

    i od nadania przelewu minęły 3 godziny, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz zgloszenia znajdujący się w panelu klienta.

    Koniecznie prześlij następujące informacje (niepełnych reklamacji nie będziemy w stanie zweryfikować):
    kwota wpłaty
    numer faktury proforma
    data i godzina wpłaty
    tytuł przelewu (co wpisałeś, a nie co powinieneś wpisać)
    numer konta, z którego nadano wpłatę
    numer konta, na które dokonano wpłaty

    Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 godzin. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

    Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...

    i od nadania przelewu minęły 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz zgłoszenia znajdujący się w panelu klienta.

    Koniecznie prześlij następujące informacje (niepełnych reklamacji nie będziemy w stanie zweryfikować):
    kwota wpłaty
    numer faktury proforma
    data i godzina wpłaty
    tytuł przelewu (co wpisałeś, a nie co powinieneś wpisać)
    numer konta, z którego nadano wpłatę
    numer konta, na które dokonano wpłaty

    Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 dni. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

    Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej.

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja