Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy techniczne -> Nie mogę nigdzie dzwonić

Pomoc

Problemy techniczne

  • Nie mogę nigdzie dzwonić
  • Nie mogę dzwonić na niektóre numery
  • Połączenia mają słabą jakość
  • Komunikator nie działa
  • Urządzenie voip nie działa
  • Nie mogę nigdzie dzwonić

    1. Z naszego doświadczenia wynika, że w 90% przypadków przyczyną jest niepoprawna konfiguracja komunikatora lub bramki. Jeżeli jesteś przekonany, że na pewno konfigurację przeprowadziłeś poprawnie, prosimy Cię, mimo wszystko przeprowadź ją ponownie według instrukcji dostępnych w dziale pomoc. Nawet najbardziej uważni użytkownicy popełniają niewielkie błędy (np. pozostawiając dodatkową spację w nazwie lub haśle konta sip).

    Upewnij się, czy na pewno używasz nazwy i hasła konta sip, a nie danych logowania do panelu klienta. W usłudze Telepremium to zupełnie inne parametry. Jeżeli nie pamiętasz nazwy konta sip lub hasła, sprawdź, jak można je przypomnieć.

    2. Sprawdź, czy Twój firewall nie blokuje wykorzystywanych portów.

    Firewall to doskonałe zabezpieczenie chroniące Twój komputer przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. Niestety czasami to zabezpieczenie powoduje, że blokowane są połączenia głosowe. Aby rozwiązać problem, należy dodać potrzebne porty do listy wyjątków.

    Dla poprawnego zalogowania wykorzystywane są porty 5060 i 5061 (UDP).

    Do prowadzenia rozmów wykorzystywane są porty z zakresu 1024-20001, np. dla Linksysa lub Cisco 16384-16482, dla softphone Xten X-lite 8000-8005.

    3. Sprawdź, czy posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie. W tym celu zaloguj się do panelu klienta.

    4. Sprawdź, czy wybierasz numery zgodnie z instrukcją.

    5. Jeśli korzystasz z komunikatora, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku mój komunikator nie działa.

    6. Jeśli korzystasz z bramki, przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku bramka voip nie działa.

    7. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, zaloguj się do panelu klienta i prześlij zgłoszenie za pośrednictwem formularza zgłoszenia.

    Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz problem, tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja