Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Centralka telefoniczna -> Przekazywanie rozmów

Przekazywanie rozmów (transfer)

Informacje ogólne

Dzięki usłudze możesz przełączyć rozmowę do innej osoby. Aby przekazywanie rozmów było możliwe, muszą być spełnione następujące warunki:

Aby przekazywanie rozmów było łatwiejsze, warto przypisać numery wewnętrzne.

Instrukcja przekazywanie rozmów

Proces przekazywania rozmów zostanie przedstawiony na przykładzie telefonu IP Cisco, który rekomendujemy. Przy wykorzystaniu innych urządzeń, proces transferu połączeń będzie analogiczny. W przypadku, gdy na telefonie nie ma przycisku transfer, funkcję tę powinien spełniać przycisk flash albo będzie należało "na krótko" wcisnąć przycisk zakończenia rozmowy (ten znajdujący się "pod słuchawką").

Krok 1

Odebraliśmy połączenie. W trakcie trwania rozmowy uznaliśmy, że chcemy przełączyć ją do użytkownika z numerem 12. W tym celu najpierw wybieramy przycisk transfer.

Krok 2

Następnie wprowadzamy na klawiaturze numer, na który chcemy przekazać rozmowę i czekamy, aż użytkownik z numerem 12 odbierze. W tym czasie osoba dzwoniąca do nas słyszy w słuchawce muzykę.

Krok 3

Po odebraniu połączenia przez użytkownika z numerem 12, możemy zapowiedzieć rozmówcę. W tym czasie osoba dzwoniąca dalej będzie słyszała muzykę. Aby zatwierdzić przełączenie rozmowy, należy ponownie wybrać transfer. Jeśli jednak nie będzie zgody na przełączenie lub nikt nie odbierze, będziemy mogli wrócić do rozmowy z osobą dzwoniącą po wybraniu cancel.

Rozmowa została przekazana i możemy odłożyć słuchawkę.


Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja