Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń

Nie ominie Ciebie ważna wiadomość

Gdy Twój telefon będzie zajęty lub niedostępny albo nie będziesz odbierać połączenia przez określoną ilość sekund, połączenie może zostać przekierowane np.:

na pocztę głosową
voice2email

do innego
pracownika firmy

na inny numer
(np. na komórkę)

Przekierowanie na pocztę głosową

Zapoznaj się z instrukcją aktywacji poczty głosowej. Nagrane wiadomości będziesz otrzymywać e-mailem (plik dźwiękowy z nagraniem w załączniku).

Przekierowanie do innego pracownika lub na inny numer

Aby ustawić przekierowanie, postępuj zgodnie z instrukcją.

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz zakładkę: telefony -> ustawienie telefonu -> przekierowania.
  • Wybierz opcję, kiedy ma następować przekierowanie (brak, zawsze, gdy zajęty, gdy nie odbiera, gdy niedostępny).
  • Kliknij w "kwadracik" obiekt, jeśli chcesz ustawić przekierowanie do innego użytkownika w ramach tej samej grupy usług albo na inny obiekt (skrzynka głosowa, faks itp.)
  • Kliknij w "kwadracik" numer, jeśli chcesz ustawić przekierowanie na inny numer telefonu (np. na komórkę).
  • Jeśli chcesz, aby przy przekierowaniu był prezentowany numer osoby dzwoniącej, zaznacz tę opcję. Nie wybieraj tej opcji, jeśli chcesz, aby prezentował się Twój numer w sieci Telepremium (abyś wiedział, że to połączenie przekierowane, za które płacisz.

    Ile kosztuje przekierowanie

    Jeżeli przekierujesz połączenie na inny numer w sieci Telepremium albo na inny obiekt (np. poczta głosowa, faks), nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty.

    Jeżeli przekierujesz połączenie na numer w sieci innego operatora, zapłacisz za przekierowane połączenie zgodnie z cennikiem.


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja