Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy techniczne -> Urządzenie voip nie działa

Pomoc

Problemy techniczne

  • Nie mogę nigdzie dzwonić
  • Nie mogę dzwonić na niektóre numery
  • Połączenia mają słabą jakość
  • Komunikator nie działa
  • Urządzenie voip nie działa
  • Urządzenie voip nie działa

    1. Sprawdź, czy bramka ma prawidłowo ustawione parametry dostępu do internetu.

    Jeżeli ustawiłeś statyczny adres ip bramki, sprawdź, czy jest on z tej samej klasy co adres routera oraz czy ustawiłeś DNSY. Domyślnie adres ip jest pobierany automatycznie i rekomendujemy nie zmieniać tego ustawienia w ogóle (tzn. poza ustawieniem loginu, hasła i nazwy serwera nic więcej nie trzeba ustawiać).

    2. Sprawdź, czy Twój dostawca nie identyfikuje urządzeń poprzez MAC adres. W Linksysie RT31P2 i WRT54GP2 możesz go klonować (Setup -> MAC Adress Clone)

    3. Przeczytaj uważnie wszystkie wskazówki w wątku nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

    4. Jeśli uważasz, że konfiguracja na pewno jest prawidłowa i wina leży po stronie operatora, prześlij reklamację za pośrednictwem zakładki zgłoszenia w panelu klienta.

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja